Wyposażenie biura

Wyposażenie biura ma ogromny wpływ na wydajność i komfort pracy pracowników. Jeśli chcesz stworzyć przestrzeń, która będzie sprzyjać kreatywności i produktywności, to mamy dla Ciebie idealną ofertę. W naszym sklepie ze specjalistycznym wyposażeniem biura znajdziesz wszystko, co potrzebne do zorganizowania funkcjonalnej przestrzeni. Niezależnie od rozmiaru firmy, dbałość o detale w procesie urządzania biura przyczynia się do stworzenia przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosfery pracy.

Oferujemy pełną gamę przyborów i akcesoriów obowiązkowych do wyposażenia biura domowego lub firmowego. Wysokiej jakości materiały, przemyślana konstrukcja, ergonomiczny kształt – to cechy naszych produktów. Stawiamy na nowoczesny styl, ale pamiętamy też o ponadczasowej elegancji i praktyczności. Z naszym sklepem internetowym wyposażenia biur stworzysz wnętrza idealnie dostosowane do charakteru i potrzeb Twojej firmy.

Apteczka - Wyposażenie Apteczki Awp 606200 Argo

Apteczka - Wyposażenie Apteczki Awp 606200 Argo
Apteczka - Wyposażenie Apteczki Awp 606200 Argo
WYPOSAŻENIE APTECZEK AWP zgodne z normą DIN 13164 14-częściowy zestaw plastrów z opatrunkiem: 6×10 cm (4 szt.), 4,3×7,2 cm (2 szt.), 12×2 cm (2 szt.),1,9×7,2 cm (2 szt.), 2,5×7,2 cm (4 szt.) plaster na szpulce 5 m x 2,5 cm (1 szt.) bandaż elastyczny: 4 m x 6 cm (2 szt.), 4 m x 8 cm (3 szt.) ?? rękawiczki winylowe (2 pary) chusteczki nasączone (2 szt.) chusta opatrunkowa: 60×40 cm (1 szt.), 60×80 cm (1 szt.) bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny): 6×8 cm (1 szt.), 8×10 cm (2 szt.), 10×12 cm (1 szt.) kompres na rany 10×10 cm (6 szt.) chusta trójkątna 96x96x136 cm (2 szt.) opaska dziana: 4 m x 5 cm (3 szt.), 4 m x 10 cm (2 szt.), 4 m x 15 cm (1 szt.) koc termiczny 160×210 cm (1 szt.) nożyczki (1 szt.) kompres na oko 5×7,5 cm (1 szt.) instrukcja udzielania pierwszej pomocy aparat do sztucznego oddychania

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,12 zł
szt

Apteczka Azr 606171 220X220X80Mm Z Wyposażeniem Argo

Apteczka Azr 606171 220X220X80Mm Z Wyposażeniem Argo
Apteczka Azr 606171 220X220X80Mm Z Wyposażeniem Argo
APTECZKA AZR Z WYPOSAŻENIEM apteczka pierwszej pomocy wygodna rączka do przenoszenia możliwość zawieszenia na ścianie wykonana z tworzywa sztucznego (polistyren) wyposażenie zgodne z normą DIN 13164 wymiary apteczki: 220x220x80 mm WYPOSAŻENIE APTECZEK AWP zgodne z normą DIN 13164 14-częściowy zestaw plastrów z opatrunkiem: 6×10 cm (4 szt.), 4,3×7,2 cm (2 szt.), 12×2 cm (2 szt.),1,9×7,2 cm (2 szt.), 2,5×7,2 cm (4 szt.) plaster na szpulce 5 m x 2,5 cm (1 szt.) bandaż elastyczny: 4 m x 6 cm (2 szt.), 4 m x 8 cm (3 szt.) rękawiczki winylowe (2 pary) chusteczki nasączone (2 szt.) chusta opatrunkowa: 60×40 cm (1 szt.), 60×80 cm (1 szt.) bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny): 6×8 cm (1 szt.), 8×10 cm (2 szt.), 10×12 cm (1 szt.) kompres na rany 10×10 cm (6 szt.) chusta trójkątna 96x96x136 cm (2 szt.) opaska dziana: 4 m x 5 cm (3 szt.), 4 m x 10 cm (2 szt.), 4 m x 15 cm (1 szt.) koc termiczny 160×210 cm (1 szt.) nożyczki (1 szt.) kompres na oko 5×7,5 cm (1 szt.) instrukcja udzielania pierwszej pomocy aparat do sztucznego oddychania

Dostępnych: 2

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 112,32 zł
szt

Apteczka Hf072B 606011 290X230X80Mm Argo

Apteczka Hf072B 606011 290X230X80Mm Argo
Apteczka Hf072B 606011 290X230X80Mm Argo
APTECZKA HF072B, metalowa szafka zamykana na klamrę. Funkcjonalny rozkład półek, wygodny uchwyt do przenoszenia apteczki, możliwość zawieszenia na ścianie. Kolor biały – na drzwiczkach biały krzyż na zielonym tle, wymiary: 290x230x80 mm.

Dostępnych: 2

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 158,67 zł
szt

Apteczka Uniwersalna Cerva W Pudełku Vapt1

Apteczka Uniwersalna Cerva W Pudełku Vapt1
Apteczka Uniwersalna Cerva W Pudełku Vapt1
zestaw zawiera: 3x kompres 10 x 10 cm (2 szt.) sterylny 2x opaska elastyczna 4m x 6cm 3x opaska elastyczna 4m x 8cm 1x plaster 10 x 6 cm (8szt.) 1x plaster 5m x 2,5 cm 3x opatrunek indywidualny M sterylny 1x opatrunek indywidualny G sterylny 2x chusta opatrunkowa 40 x 60 sterylna 1x. chusta opatrunkowa 60 x 80 sterylna 2x chusta trójkątna 1x koc ratunkowy 1x nożyczki14,5 cm 4x rękawice winylowe 2x chusteczka alkoholowa 1x ustnik do sztucznego oddychania 1x instrukcja udzielania pierwszej pomocy wymiary: 230x140x80mm skład zgodny z normą: DIN 13164 PLUS wyrób spełnia wymagania norm UE

Dostępnych: 2

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 96,11 zł
szt

Apteczka Uniwersalna Cerva W Wodoodpornej Saszetce Vapt2

Apteczka Uniwersalna Cerva W Wodoodpornej Saszetce Vapt2
Apteczka Uniwersalna Cerva W Wodoodpornej Saszetce Vapt2
zestaw zawiera: 3x kompres 10 x 10 cm (2x) sterylny 2x opaska elastyczna 4m x 6cm 3x opaska elastyczna 4m x 8cm 1x plaster 10 x 6 cm (8szt.) 1x plaster 5m x 2,5 cm 3x opatrunek indywidualny M sterylny 1x opatrunek indywidualny G sterylny 2x chusta opatrunkowa 40 x 60 sterylna 1x chusta opatrunkowa 60 x 80 sterylna 2x chusta trójkątna 1x koc ratunkowy 1x nożyczki14,5 cm 4x rękawice winylowe 2x chusteczka alkoholowa 1x ustnik do sztucznego oddychania 1x instrukcja udzielania pierwszej pomocy wymiary: 215x130x55mm skład zgodny z normą: DIN 13164 PLUS wyrób spełnia wymagania norm UE

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,50 zł
szt

Biuwar-Kalendarz H8 30K 596X400 /Telegraph/

Biuwar-Kalendarz H8 30K 596X400 /Telegraph/
Biuwar-Kalendarz H8 30K 596X400 /Telegraph/

Dostępnych: brak towaru

Cena: 25,52 zł

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp01 "Kawa" /Lucrum/

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp01 "Kawa" /Lucrum/
Biuwar-Planer 45X32 26K Pp01 "Kawa" /Lucrum/
format – 45 x 32 cm; podkładki nastolna; 26 kart zrywane; na stronie: pole na notatki dla każdego dnia tygodnia; kalendarium w języku polskim; papier: karty – offset 120 g/m2; podkładka – tektura 250 g/m2; druk – jednostronny, barwny; introligatorka: blok klejony wzdłuż dłuższego boku; pakowany w przejrzyste woreczki PCV; na opakowaniu zbiorczym etykieta z kodem kreskowym; waga 1 egz. - 500 g;

Dostępnych: brak towaru

Cena: 13,01 zł

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp02 "Sport" /Lucrum/

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp02 "Sport" /Lucrum/
Biuwar-Planer 45X32 26K Pp02 "Sport" /Lucrum/
format – 45 x 32 cm; podkładki nastolna; 26 kart zrywane; na stronie: pole na notatki dla każdego dnia tygodnia; kalendarium w języku polskim; papier: karty – offset 120 g/m2; podkładka – tektura 250 g/m2; druk – jednostronny, barwny; introligatorka: blok klejony wzdłuż dłuższego boku; pakowany w przejrzyste woreczki PCV; na opakowaniu zbiorczym etykieta z kodem kreskowym; waga 1 egz. - 500 g;

Dostępnych: 4

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,01 zł
szt

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp03 "Zwierzaki" /Lucrum/

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp03 "Zwierzaki" /Lucrum/
Biuwar-Planer 45X32 26K Pp03 "Zwierzaki" /Lucrum/
format – 45 x 32 cm; podkładki nastolna; 26 kart zrywane; na stronie: pole na notatki dla każdego dnia tygodnia; kalendarium w języku polskim; papier: karty – offset 120 g/m2; podkładka – tektura 250 g/m2; druk – jednostronny, barwny; introligatorka: blok klejony wzdłuż dłuższego boku; pakowany w przejrzyste woreczki PCV; na opakowaniu zbiorczym etykieta z kodem kreskowym; waga 1 egz. - 500 g;

Dostępnych: 2

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,01 zł
szt

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp04 "Kosmos" /Lucrum/

Biuwar-Planer 45X32 26K Pp04 "Kosmos" /Lucrum/
Biuwar-Planer 45X32 26K Pp04 "Kosmos" /Lucrum/
format – 45 x 32 cm; podkładki nastolna; 26 kart zrywane; na stronie: pole na notatki dla każdego dnia tygodnia; kalendarium w języku polskim; papier: karty – offset 120 g/m2; podkładka – tektura 250 g/m2; druk – jednostronny, barwny; introligatorka: blok klejony wzdłuż dłuższego boku; pakowany w przejrzyste woreczki PCV; na opakowaniu zbiorczym etykieta z kodem kreskowym; waga 1 egz. - 500 g;

Dostępnych: 12

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,01 zł
szt

Biuwar-Wkład 0318-0030-99 590X395 A2 Panta

Biuwar-Wkład 0318-0030-99 590X395 A2 Panta
Biuwar-Wkład 0318-0030-99 590X395 A2 Panta

Dostępnych: 20

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 28,07 zł
szt

Druciana Szufladka Na Biurko Kf17293 Office Set Czarna Q-Connect

Druciana Szufladka Na Biurko Kf17293 Office Set Czarna Q-Connect
Druciana Szufladka Na Biurko Kf17293 Office Set Czarna Q-Connect
szuflada wykonany z metalowej siateczki powlekanej lakierem możliwość składowania na sobie szufladek wymiary: 280x340x80mm kolor: czarny

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 33,31 zł
szt

Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00846 Srebrny Q-Connect

Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00846 Srebrny Q-Connect
Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00846 Srebrny Q-Connect
pojemnik na długopisy, wyprodukowany z metalowej siateczki okrągły rozmiar: 90x100mm kolor srebrny

Dostępnych: 11

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 5,41 zł
szt

Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00864 Czarny Q-Connect

Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00864 Czarny Q-Connect
Druciany Kubek Na Dług.duży Kf00864 Czarny Q-Connect
pojemnik na długopisy, wyprodukowany z metalowej siateczki okrągły wymiary: 90x100mm kolor czarny

Dostępnych: 30+

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 5,41 zł
szt

Druciany Organizer Z Przybornikiem 8 Komór Kf18473 Czarny Q-Connect

Druciany Organizer Z Przybornikiem 8 Komór Kf18473 Czarny Q-Connect
Druciany Organizer Z Przybornikiem 8 Komór Kf18473 Czarny Q-Connect
organnizer z przybornikiem wykonany z metalowej siateczki powlekanej lakierem 8 przegródek : 2 pionowe przegródki na artykuły piszące, 2 pionowe przegródki na korespondencje, 2 poziome przegródki na dokumenty A4, 1 pionowa przegródka o szerokość 11,5 cm na katalogi i segregator, 1 przegródka na karteczki lub inne artykuły biurowe np. zszywacz, dziurkacz 4 antypoślizgowe nóżki wymiary: 345x290x295mm kolor: czarny

Dostępnych: 5

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 113,89 zł
szt

Druciany Podpórka Do Książki /2/ Kf15098 Q-Connect

Druciany Podpórka Do Książki /2/ Kf15098 Q-Connect
Druciany Podpórka Do Książki /2/ Kf15098 Q-Connect
stojak na książki w dwóch wariantach wyprodukowany z metalowej siateczki powlekanej lakierem w kształcie litery „L” z gładkimi krawędziami i zaokrąglonymi narożnikami na podstawie antyposlizgowe podkładki wymiary: 130x155x165mm 2 sztuki w j.s. kolor czarny

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 41,75 zł
kpl

Druciany Pojemnik Na Czasopisma 110447 8 Komór Czarny D.rect

Druciany Pojemnik Na Czasopisma 110447 8 Komór Czarny D.rect
Druciany Pojemnik Na Czasopisma 110447 8 Komór Czarny D.rect
Metalowy, ośmiokolorowy przybornik na biurko służący do organizacji miejsca pracy. Wyposażony w 8 komór: 2 poziome komory na dokumenty w formacie A4, 2 pionowe komory na dokumenty, katalogi w formacie A4, 2 pionowe komory na korespondencję, 2 pionowe komory na artykuły piśmienne i 1 kolora na drobne akcesoria biurowe np.zszywacze, dziurkacze, spinacze itp. Wykonany z metalowej siatki pokrytej czarnym lakierem. Na spodzie specjalne gumowe stopki zapobiegające zarysowaniu biurka. Wymiary: 288 x 310 x 288 mm (dł.x szer.x wys.)

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 138,47 zł
szt

Wyposażenie biura, akcesoria i sprzęt biurowy

Urządzanie biura to poważne przedsięwzięcie  – odpowiednio zaprojektowana przestrzeń zwiększa satysfakcję i efektywność pracowników. W naszej szerokiej ofercie znajdziesz wszystkie niezbędne akcesoria, meble i sprzęt biurowy, aby zapewnić funkcjonalność, bezpieczeństwo i estetykę Twojej przestrzeni pracy. Nasze produkty wyposażenia biura zostały starannie wyselekcjonowane, aby sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów.

W naszym asortymencie dostępne są między innymi:

  • apteczki i szafki na klucze  – niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i porządku w biurze, wyposażone w zamki i klucze;

  • pojemniki wielofunkcyjne  – do przechowywania drobnych przedmiotów, takich jak spinacze, zszywki, długopisy, itp.;

  • półki na dokumenty  – stylowe i solidne półki na dokumenty pomagają w utrzymaniu porządku w biurze, a jednocześnie pozwalają na łatwe odnajdywanie i przechowywanie potrzebnych materiałów;

  • kosze biurowe  – do utylizacji śmieci i odpadów, w różnych pojemnościach i kształtach – od teraz utrzymanie porządku w biurze będzie przyjemnością;

  • wizytowniki  – eleganckie modele, dostępne w różnych formatach i kolorach, w formie książkowej;

  • maty pod krzesła  – do ochrony podłogi przed zarysowaniami i uszkodzeniami;

  • podkłady na biurko  – eleganckie podkłady na biurko stanowią praktyczny element wyposażenia biura i zwiększają wygodę pracy;

  • pojemniki z szufladami  – to doskonałe rozwiązanie do przechowywania drobnych przedmiotów biurowych. Solidne wykonanie i nowoczesny design sprawią, że staną się niezbędnym elementem wyposażenia biura.

Ergonomiczne wyposażenie biura dla biznesu

Dbamy zarówno o wygodę pracy, jak i o zdrowie pracowników. Odpowiednio dostosowane stanowiska pracy przyczyniają się do tworzenia bardziej efektywnego i przyjaznego środowiska biznesowego. Nasze produkty specjalistycznego wyposażenia biura wspierają prawidłową postawę ciała, minimalizując dyskomfort podczas pracy.

Wyposażenie biura w sprzęt to nie tylko koszt, ale także inwestycja, która zwróci się w postaci lepszej jakości pracy, większej oszczędności czasu i pieniędzy, a także lepszego samopoczucia i zdrowia. Z nami Twoje biuro stanie się miejscem, gdzie atmosfera pracy przyczynia się do sukcesu!

Specjalistyczne wyposażenie biura

Nasze rozwiązania do organizacji przestrzeni to klucz do harmonii w biurze. Półki, kosze na dokumenty, segregatory – wszystko, co potrzebujesz, aby utrzymać porządek i sprawić, że praca stanie się płynna i efektywna. Do odpowiedniego wyposażenia biura w sprzęt proponujemy szeroką gamę regałów metalowych i z tworzyw sztucznych, otwartych lub z zamkniętymi szufladkami. A także półki, które dostępne są w różnych rozmiarach, aby łatwo dopasować je do wielkości przechowywanych materiałów.

W dzisiejszym szybkim tempie życia biznesowego prezentacja informacji jest kluczowa. Dlatego w bogatej ofercie urządzenia biura nie zapomnieliśmy także o eleganckich wizytownikach oraz stojakach na ulotki i foldery. Przybory te pozwalają skutecznie eksponować ważne materiały reklamowe czy informacyjne. Bez względu na ilość wizytówek czy rodzaj ulotek, w naszym sklepie internetowym wyposażenie biura znajdziesz odpowiednie rozwiązanie.

Wyposażenie biura – Lublin

Dzięki produktom wyposażenia biura w sklepie internetowym Owobiurowo stworzysz przestrzeń pracy, która spełni wszelkie standardy, a także pobudzi kreatywność i efektywność. Kupując u nas, otrzymasz także pełną obsługę i wsparcie. Doradzimy Ci, jak najlepiej urządzić swoje biuro i pomożemy Ci w wyborze produktów, a także zapewnimy szybką dostawę. Odkryj, jak niewielkie zmiany mogą przynieść ogromne korzyści dla Twojej firmy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium